Тюнінг Ваз 2106 фото

ВАЗ 2106 «Шістка»
Авто ВАЗ 2106 являє собою седан укомплектований п'ятьма посадковими місцями, 4-ма дверима і оснащений 5-ти або 4-хступенчатой ​​КПП. Движок володіє робочим об'ємом в 1.6 л, тип двигуна - карбюраторний.

Дана модель була створена на основі автомобіля ВАЗ 2103 («трійка»). Після випуску ВАЗ 2106 на Тольяттинском заводі, автомобіль отримав дуже високу популярність у більшості населення.
Перші моделі «Шістки» зійшли з конвеєра в середині 1976 року. За підрахунками фахівців за 26 років було створено близько 4 мільйонів автомобілів ВАЗ 2106. Офіційне призупинення виробництва було в 2002 році.


Спільно з виробництвом «шістки», в тому ж виробничому цеху в 1998 році стартувало виробництво нової моделі ВАЗ 2110 («десятка»). Щоб забезпечити потреби величезного попиту нової моделі, після 4 років «Шістку» було прийнято виробляти на заводі ІЖ, де продовжувала виготовлятися аж до кінця 2006 року.


На новому виробництві ВАЗ 2106 оснастили зміненими стоп-сигналами, а так само більш комфортними сидіннями. Після того як популярність автомобіля серед покупців стала дуже низькою, було прийнято рішення про якнайшвидше закриття виробництва ВАЗ 2106. На заводі ІЖ було зібрано близько 130 тисяч автомобілів даної марки.
Також почитайте про тюнінг ВАЗ 2107.


Основними відмінностями «трійки» від «шістки» стало: більш красивий кузов і салон. На фарах ВАЗ 2106 стали присутнім окантовки з пластмаса (як би новий тюнінг авто ваз 2106), які надали їм більш виразний вигляд, піддалася тюнінгу решітка радіатора, так само змінився бампер, його оснастили куточками і «іклами» з пластмаси. У моделі ВАЗ 2103 відсутня підсвітка заднього номера, в «шістки» цей недолік виправили. У ВАЗ 2106 салон зазнав наступної модернізації: збільшилася звукоізоляція, сидіння водія та переднього пасажира оснастили підголовниками, а так само зробили їх більш привабливими і естетичними. Основні елементи передньої панелі залишилися не зміненими, тільки піддалася модернізації приладова дошка, яка стала мати більш привабливий вигляд.


Технічні зміни автомобіля ВАЗ 2106
На автомобіль ВАЗ 2106 своїми руками встановлювався двигун об'ємом 1.6 літра, який був більш потужним, ніж у ВАЗ 2103. Рубіж швидкості в 100 км / год автомобіль долав за 16 секунд, що було досить таки добре, на ті часи. Такий двигун розташовувався на лінії розділяє авто на дві рівні частини, таке розташування стало типовим для автомобілів мають задні провідні колеса.



Зміні так само піддалася і електрична складова нового автомобіля. Перші «шістки» сходили з конвеєра з карбюраторами «Вебер», а згодом їх замінили на карбюратори типу «Озон». Основна відмінність даних карбюраторів полягало в наступному, «Озон» володів економайзером і пневмопривідною заслінки камери, а «Вебер» складався із клапана знаходиться в камері поплавця.


Найпростіша версія «шістки» оснащувалася контактним видом запалювання, після наступних модернізацій, наприклад в моделі ВАЗ 21065 його замінили на безконтактне запалювання.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...