Наведемо короткий список основних напрямків у доопрацюванні і тюнінг двигуна ВАЗ. Цікаво готові - Ви на такі витрати грошей і часу вирішувати Вам.
Сподіваємося, що цією статтею ми хоч частково розвінчаємо думку багатьох, що після установки фільтра - нулевика (50-70 доларів і 3-5% потужності), прямотока (кілька сотень доларів, можливо до 1000, у кращому випадку ті-ж 3 - 5% потужності) і можливо чіп-тюнінгу (для атмосферних двигунів не більше 10%) машина просто таки полетить.
Найчастіше, стандартна (заводська) прошивка вітчизняних автомобілів (в частності ВАЗ) виявляється далекою від ідеалу. Звичайно, бувають випадки, коли виробник оперативно виправляє свої помилки. Але найчастіше власники автомобіля ВАЗ змушені самостійно покращувати свого залізного коня.
Тюнінг двигуна ВАЗ - це робота над поліпшенням певних параметрів (тюнінг) двигуна, таких як:
-поліпшення економічності
-збільшення потужності
-збільшення крутного моменту
-збільшення ресурсу роботи двигуна