Одна справа, коли скутер дає можливість забути про пробки, спеку, - та і витрата палива мінімальний. Тут все ясно з 50 см.куб - настає час, коли динаміки та максимальної швидкості потрібно / хочеться більше. Грамотно підійшовши до збільшення продуктивності скутера ми отримаємо бажаний результат.
Інша справа, якщо скутер у нас - як засіб виділитися з натовпу, вразити всіх ульотним прискоренням і значним басом вихлопу. Тут напрямки тюнінга вже зовсім інше. Та й взагалі, часто має сенс просто поміняти скутер на більш потужний, ніж тюнінгувати полтинник.
Ну а далі в цій статті поговоримо про те, як і чим закластися під тюнінг скутерів, і під серйозний тюнінг скутера своїми або чужими руками, а головне з розумом.