На дах може бути встановлений посилений багажник, здатний витримати вагу трьох чоловік. Висота майданчика багажника щодо землі становить приблизно два метри, для підйому на нього в задній частині автомобіля є сходи. Багажник може бути використаний по-різному, наприклад, в якості оглядового майданчика або для перевезення великого обсягу вантажу.
Стандартна гума замінюється на 35-дюймову позашляхову.Тюнінг УАЗ фото
Проблема подолання бродів вирішується шляхом установки шноркель (забір повітря від даху УАЗ) та виведенням вихлопної системи на рівень даху, трубки сапунів обох мостів і коробки передач виводиться під капот УАЗ.
На УАЗ може бути встановлений вентилятор охолодження радіатора відключається з салону або вентилятор з вискомуфтой.
Зовні автомашина УАЗ Тюнінг відрізняється потужним бампером, з можливістю прихованої установки електролебідки, кенгурінгом, простягнутими від нього до багажника веткоотбойнікамі.
Стандартна гума замінюється на 35-дюймову позашляхову.Тюнінг УАЗ фото
Проблема подолання бродів вирішується шляхом установки шноркель (забір повітря від даху УАЗ) та виведенням вихлопної системи на рівень даху, трубки сапунів обох мостів і коробки передач виводиться під капот УАЗ.
На УАЗ може бути встановлений вентилятор охолодження радіатора відключається з салону або вентилятор з вискомуфтой.
Зовні автомашина УАЗ Тюнінг відрізняється потужним бампером, з можливістю прихованої установки електролебідки, кенгурінгом, простягнутими від нього до багажника веткоотбойнікамі.
На багажнику УАЗ можна встановити "люстру" і пару додаткових ліхтарів заднього світла.
Моторний відсік, лебідка і рульові тяги захищаються знизу захисним листом - тюнінг.
На позашляховику можуть бути встановлені зсувний люк на даху, відкидні верхні боковини дверей, що може бути просто необхідно в жарку погоду.
УАЗ проходять додаткову гідроізоляцію. Установка конічних шкворневих підшипників, робить управління більш "гострим", а вузол довговічним. Після установки гідропідсилювача керма і рульового демпфера керувати машиною ще більш приємно і комфортно.
Для тих, кому просто необхідний позашляховий екстрим і висока прохідність є можливість установки самоблокіруемих черв'ячних диференціалів.
Встановлення можливе на "військові", стандартні і на мости типу "Спайсер".
Гальмівна система теж проходить доопрацювання та тюнінг, встановлюються передні дискові гальма, в тому числі і на редукторний міст.
Моторний відсік, лебідка і рульові тяги захищаються знизу захисним листом - тюнінг.
На позашляховику можуть бути встановлені зсувний люк на даху, відкидні верхні боковини дверей, що може бути просто необхідно в жарку погоду.
УАЗ проходять додаткову гідроізоляцію. Установка конічних шкворневих підшипників, робить управління більш "гострим", а вузол довговічним. Після установки гідропідсилювача керма і рульового демпфера керувати машиною ще більш приємно і комфортно.
Для тих, кому просто необхідний позашляховий екстрим і висока прохідність є можливість установки самоблокіруемих черв'ячних диференціалів.
Встановлення можливе на "військові", стандартні і на мости типу "Спайсер".
Гальмівна система теж проходить доопрацювання та тюнінг, встановлюються передні дискові гальма, в тому числі і на редукторний міст.